100% Leveransdiskretion
Certifierad Trygg e-handel
21 st shoppar just nu på AmorsPilar.se
Kundtjänst
08-749 55 10
Mån-tor 09-14
Fre 09-12
0 varor, 0 kr

Föreslagna kategorier

Föreslagna produkter

Visa fler förslag
5%
Alltid 5% rabatt på produktvärdet till dig som återkommande kund.

Reklamation

Om en produkt som du köpt hos oss inte fungerar korrekt och du anser att produkten har ett fabrikationsfel, har du rätt att reklamera produkten för att få en ny eller minst likvärdig produkt utan några medförda kostnader för dig. Vi hanterar reklamationer enligt kunsumentverkets utsatta regler och riktlinjer. Vi rekommenderar att du läser igenom allt på den här sidan innan du genomför din reklamation.

Felsök för att konstatera att produkten är trasig

För att du ska kunna försäkra dig om att en produkt inte fungerar, bör du felsöka produkten. På så sätt kan du konstatera fel och kanske till och med vad felet är. Många gånger kan det vara så att man missar något och att det i själva verket inte är något fel produkten. Genom att felsöka innan reklamation kan onödiga utgifter och arbete undvikas.

Så gör du en reklamation

För att reklamera en produkt, logga in på din ordersida via fälten längst uppe till höger på vår hemsida. Följ sedan anvisningarna för att genomföra din reklamation. Om du har några frågor, kontakta vår kundtjänst innan du returnerar produkt för reklamation. Om du inte önskar använda vårt automatiserade system för reklamation, kontakta vår kundtjänst innan du returnerar produkt.

För att reklamera en produkt måste du skicka tillbaka produkten till oss för kontroll. I försändelsen ska du bifoga kvitto/följesedel, kopia på kvitto/följesedel eller en lapp där du anger ditt ordernummer. Ange även vad som är fel och om möjligt felorsak. Vi testar alla inlämnade produkter. Visar det sig att det är ett handhavandefel eller om produkten är felfri debiteras du från 250 kr för felsökning och uppstådda fraktkostnader. Det är därför viktigt att produkten är feltestad för att undvika att denna kostnad uppstår på grund av ett misstag.


Ångerrätt

Som konsument (privatperson) har du 14 dagars ångerrätt från det att du har tagit emot en vara vi har skickat till dig. Ångerrätten regleras i Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59).

Enligt 4§ i denna lag gäller inte ångerrätten distansavtal om bland annat:

  1. en tjänst och fullgörandet har påbörjats med konsumentens samtycke under ångerfristen.
  2. en vara som på grund av sin beskaffenhet inte kan återlämnas eller som snabbt kan försämras eller bli för gammal. Exempel på produkter som faller inom denna definition är underkläder och förbrukningsmaterial.
  3. en förseglad hygieneprodukt och förseglingen har brutits. Exempel på produkter som faller inom denna defination är massagestavar och vibratorer för intim användning. Förseglingar som förkommer är bl.a. produktförpackningar med plomberingsetikett, inplastade produktförpackningar och häftade produktförpackningar.

Ångerrätt gäller inte företag, samt endast om varan med originalförpackning är i väsentligen oförändrat skick. Du står för returfrakten vid åberopande av ångerrätt. Produkt ska returneras snarast och senast inom 30 dagar efter att du meddelat oss om att avtalet frånträds.

Vi rekommenderar att försändelser returneras som postpaket eller rekommenderat brev. Vi ansvarar inte för postgången vid returer.

Vid åberopande av ångerrätt

Meddela oss inom 14 dagar från det att du har mottagit beställningen eller del av den att du avser utöva din ångerrätt. För att meddela oss om att du önskar nyttja din ångerrätt, logga in på din ordersida via fälten längst uppe till höger på vår hemsida. Följ sedan anvisningarna för att ångra ditt köp. Om du har några frågor, kontakta vår kundtjänst innan du nyttjar ångerrätten. Om du inte önskar använda vårt automatiserade system för nyttjande av ångerrätten, kontakta vår kundtjänst innan du returnerar varor.

Varor som returneras ska skickas till:

AP C/O Dreamlogistics
Box 195
56624 Habo

Varan ska vara komplett. Det innebär att alla tillbehör (bruksanvisning, batterier etc) ska finnas med i returen. Om begäran om nyttjande av ångerrätten inte godkänns vid kontroll, skickas varan tillbaka till kund och en avgift på 250 kr debiteras för kontrollarbete, administrativt arbete och frakt. Ej uthämtad försändelse betraktas inte som nyttjande av ångerrätten.

Rekommenderade sexleksaker

Lelo Luna beads Butterfly Kiss Glidmedel RFSU Guldstaven

Bevaka produkt

Produkten är tillfälligt slut i lager. Klicka på "Bevaka produkt" för att bli meddelad via e-post om när produkter åter finns i lager.

Bonustrappa

Om du lägger produkter i varukorgen till ett samlat värde som överstiger våra utsatta köpgränser i bonustrappan, ger vi dig möjligheten att ta del av våra förmånliga rabatt-erbjudanden på utvalda produkter. Du behöver inte ange en rabattkod eller aktivera rabatten på annat sätt. Allt sker automatiskt. Rabatten är endast giltig under pågående köp och går således inte att spara för nyttjande vid ett senare köptillfälle.

Logga in